Real Time Analytics

Livet På En Kant

Skumt!

Publicerad 2011-02-10 19:51:29 i Vanlig vardag,

Alltså jag var in på mitt youtubekonto idag. Då ser jag helt plötsligt hur jag har varit inne och kommenterat något annat videoklipp, på ett för mig helt obegripligt språk. Hur är det möjligt? Alltså man börjar ju fundera. Dessutom stod, på ett annat videoklipp som jag kommenterat "I love you xxx" och jag menar Hallå! Jag har aldrig ens sett videoklippen. Har någon stulit min exklusiva youtube-identitet nu också? Är de ute efter att stjäla mina 4:a ören också snart eller? Hjälp? Eller?

Ja, jag säger då det. Jag får väl "I love you xxx" till den där. XXX var ju dessutom en kvinna och sist jag kollade var jag inte lesbisk iaf, men man vet ju inte det här med identiteter längre. Den jag delar youtube-konto med numer kanske är det och då kanske jag också blir det officiellt. Vad vet jag liksom.

Imorgon ska jag jobba igen. Jag var faktiskt lite orolig att jag inte skulle ha tillräckligt med jobb ett tag, nu när jag är "arbetslös", men det verkar inte vara något problem alls faktiskt. Jag blev dessutom uppringd i morse från ett annat jobb där de undrade om jag kunde komma och jobba idag och imorgon. Oj, oj säger bara jag. Långt ifrån ett problem med jobbrist jag har nu. Tvärtom faktiskt. Jag hade gärna jobbat på två ställen imorgon. Kanske att jag hade kunnat ta min andra identitet. Ni vet youtube-identiteten och sagt åt den, vem det nu är, att jobba på mitt andra jobb imorgon då. Det skulle vara något. Min dubbelidentitet arbetar åt mig. Hoppas jag får behålla pengarna från båda ställena. Dubbelidentiteten kanske bara är en cyberfigur. Då blir pengarna garanterat mina. Kanske inte mina 4:a ören, för de är just nu bara cyberpengar anyway, men om jag får lönen kan dubbelidentiteten få örena. Fair deal tycker jag om det.

Jag tror att jag måste göra en grundlig utredning om min cyberidentitet. Nästa gång det kommer ett inlägg här, kanske det är från den. Ingen som vet längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela