Real Time Analytics

Livet På En Kant

Packning

Publicerad 2011-02-27 10:44:09 i MB,

Nu ska jag till stallet för dagen och jag tänkte rida herr Norton, ta en promenad med Ante och packa till MB. Det är inte så mycket packning, men jag vill ha allt klart redan idag. Idag ska jag inte glömma att ta med en grimma till Ante för han har haft sönder sin. Känns som att han är ett hopplöst fall ibland, eftersom han har sönder så mycket. Vädret är toppen idag och det är ska bli skönt att komma iväg en sväng. Imorgon är det jobb som gäller och en ny arbetsvecka. Jag hoppas att det blir mycket jobb den här veckan också. Helst inte lika stressigt som förra, men jag vill ändå jobba en del. Jag är inne i en arbetsperiod och då vill jag passa på att jobba när jag både har lust och ork, men först är det stallet idag. Jag har förutom att hinna med en promenad med hunden hunnit packa upp en del kartonger sedan flytten och det syntes på en gång i kartongriket som råder just nu och det är tacksamt. Löjligt egentligen att inte packa upp lite varje dag. Byrån blir till exempel bara ett stort luftrum som tar plats plus att alla kartonger tar jättemycket plats och är asfula. Feng shuin är verkligen botten just nu, men det blev bättre på en gång som jag precis sa och jag blev lite taggad att göra färdigt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela