Real Time Analytics

Livet På En Kant

känner sig lite stalkad

Publicerad 2011-02-19 21:46:00 i Tankar om att ha Livet På En Kant,

Jag har nu fått några som följer min blogg. Just nu är det ett antal personer som frekvent besöker min blogg och det är roligt. Det betyder ju någonstans att det jag skriver ändå är lite intressant. Mitt problem är ju att jag är lite paranoid och undrar vad de personerna vill. Egentligen är det solklart - de vill såklart läsa min blogg, men i min paranoida värld är det inte lätt. Roligt är det ändå att ha läsare som följer bloggen frekvent. Det gör mig också glad.

Imorgon börjar jag kl sju igen och jag är skapligt trött just nu. Slut i kroppen också för den delen, men träningsvärk är tack och lov något som går över. Jobbet idag skiljde sig helt mot mitt vanliga kroppsarbete, om man nu kan kalla något jag gör för kroppsarbete. Om inte annat märks det på träningsvärken.

Jag har märkt något med mig själv på sistone och det är att jag helt plötsligt inte tycker att det är så jobbigt att springa till till exempel tåget. Jag vet inte vad det kommer av. Vanligtvis har jag lite ont i mina fötter, men det verkar inte bekymra min hjärna eftersom jag joggat lite till tåget när jag åkt till stallet senaste veckorna. Jag har heller inga problem med att hålla tempot uppe i nästan en timme när jag delar portar på mitt jobb. Förut blev jag trött fortare, men nu är kroppen mycket piggare. Jag hoppas att det beror på att jag är mer frisk och inte att jag har bättre kondition. Det är betydligt lättare att fixa kondition än en frisk kropp. Tyvärr kan jag inte styra fullt ut hur frisk jag är hela tiden.

Just nu är jag sova-trött och det är en skön känsla. Jag känner mig inte slut så att hjärnan också är ur spel utan bara fysiskt trött av arbete. Imorgon är det ju nya tag och kroppen får fortsätta anstränga sitt fläsk för musklerna är just bara placerade lite här och var på den här kroppen.

Affiliator.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela