Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jobbig fredag

Publicerad 2011-02-18 18:15:25 i Tankar om att ha Livet På En Kant,

Den här dagen har varit lite jobbig så här långt. Först fick jag jobba över lite, precis så jag missade bussen till stallet och nu får gå. =( Jobbigt! Egentligen är det inte så långt, men det är kallt och trist idag.

Sedan har jag än en gång insett att människan är en liten varelse. Jag fattar inte att det ska vara så intressant att diskutera andra människor. Finns det liksom inget mer intressant att prata om än den som inte är där just då. Det verkar vara något som driver människor. Jag ska inte kasta sten i glashus, jag gör det ju själv ibland, men nu har jag åtminstone börjat fundera över varför det händer. En sak till jag inte fattar med mig själv är varför jag inte säger till. Det är väl nästan värre att bara stå och se på. Skärpning från min sida sett. Det funkar inte att fortsätta så här jag måste ha lite mer "stake" än jag har idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela