Real Time Analytics

Livet På En Kant

Här skulle viruset få till svar: Ha ha!

Publicerad 2011-02-23 21:13:49 i Parodi på artiklar,

Ja, den som tror sig hitta något på mitt konto tror fel, eller ja, det beror på hur man ser på saken. Just nu visar kontot typ 9 kr eller nåt. För mig skulle det vara en stor fördel om jag hittade min bankdosa nu så jag fixa detaljen. Lever efter principen: Cash is king! just nu. Tur att kontanter finns kvar överhuvudtaget.

Jag inbjuder gärna till den som vill försöka att fixa åt sig några pengar att använda mitt konto. Om det är värt besväret eller ej vet jag inte. Det är nog upp till var och en att avgöra det. Kontot kommer iaf att känna sig lite lyckligt eftersom det blir lite att stjäla en klubba från ett barn och kommer att skratta det fetaste hånskrattet du kan tänka dig: HA HA HA!!!

Lycka till säger bara jag! Min värld kommer inte att gå under för de ynka 9 kronorna iaf.

Viruset länsar ditt konto på sekunder


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela