Real Time Analytics

Livet På En Kant

Tjoho! Arbetet har varit värd mödan....

Publicerad 2011-12-23 18:11:45 i Vanlig vardag,

Lönekontot gapade inte direkt tomt den här månaden och det ser ljust ut faktiskt. Tur det när jag har dubbla stallräkningar i två månader nu samt en hel del inköp till mitt stall. Jag vill inte vara dumsnål, men kanske att jag måste tumma på det i något läge nu. Bättre att äta lite billigare och så istället under månadens gång.

Nu ska jag iväg och julshoppa och jag hoppas lite julstämning inställer sig. Först ska jag göra en sk turkdusch och byta kläder. Tyvärr kan jag ju inte bjuda på bilder eftersom det är julklappar jag ska köpa och jag tänker inte köpa några till mig förrän jag har betalt alla räkningar, men fan vad bra det känns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela