Real Time Analytics

Livet På En Kant

Må hända är jag klokare imorgon.

Publicerad 2011-12-15 21:45:55 i Vanlig vardag,

Inget skrivande blev det idag. Just nu är jag så galet trött att jag omgående ska lägga mig. Hunden vill nog sällskapa i sängen. Det enda jag ska tänka på är när lönechecken kommer och jag kan le lite. Innan det ska jag bara köra dag för dag utan att tänka. Trots allt är det bara en månad och jag är ledig 24:e och 25:e. Funderar även på att höra om jag inte kan vara ledig den 6:e, men jag är ju en snålfan så jag vill inte ta ledigt när det är röd dag. Samtidigt inser jag att jag skulle behöva den lediga dagen. Eftersom min lediga torsdag infaller den veckan skulle det bli fyra dagar ledigt i rad. Måste fundera lite till. Må hända är jag klokare imorgon.

Sedan funderar jag varför hjärnan och hjärtat inte pratar samma språk. Det är mycket som skulle bli lättare då. Hjärnan inser att en sak är mest rimligt medans hjärtat vill något helt annat. Tell me! Varför måste det vara på det viset?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela