Real Time Analytics

Livet På En Kant

Livet är så underhållande ibland

Publicerad 2011-12-21 17:15:43 i Vanlig vardag,

Jo, det borde jag ha konstaterat för länge sedan. Idag insåg jag dessutom(visste iofs innan), eller blev åtminstone påmind om att människan är dum av naturen. Det har inget med resten av inlägget att göra då det faktsikt handlar om en kvinna.

Mitt största problem just nu är om jag ska höra av mig till herr Snygging eller inte. Jag har ju en anledning, men vet inte om jag orkar med någon man just nu. Känns som att jag fått nog av dem under 2011 och kan vänta till 2012 istället och då hitta något nytt. Grejen är den att jag behöver lite tjänster från herr Snygging och han är riktigt trevlig. Till nästa sak hör att jag verkar bara träffa idioter. Är det inte det ena är det det andra. Kanske lika bra att hålla sig borta helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela