Real Time Analytics

Livet På En Kant

kurs ikväll

Publicerad 2011-12-07 16:39:16 i Vanlig vardag,

Ikväll är det kurs igen och jag är galet trött, men det får ge sig. Det är en kurs i mental träning och det kanske är bra så jag vågar höra av mig till den här personen jag pratat om ett tag. Det känns som att det börjar bli lite bråttom eftersom jag ska flytta in till 1:a januari och det är lite fix i stallet. Synd bara att jag ska vara så blyg. Han erbjöd sig ju ändå.

Det skulle vara mycket lättare om han hörde av sig, men det lär ju som jag sa igår inte hända. Jag kanske träffar honom något. Det skulle underlätta faktiskt. Mycket lättare att prata face to face. Nu ska jag ta och vila de sista munutrarna innan jag ska ta och dra mig vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela