Real Time Analytics

Livet På En Kant

Idag träffade jag.....

Publicerad 2011-12-02 22:55:03 i Vanlig vardag,

....någon jag hoppats få träffa hela veckan faktiskt. Det är en jag träffade typ första gången förra veckan. OM jag ska vara ärlig är det någon jag spanat på den enda kanske två gånger innan som jag sett honom. Det som är lite roligt är att han förra gången erbjöd sig att hjälpa mig med renoveringarna i stallet. Idag sa han "det är bara att ringa" om en annan grej, men jag tror att det gällde oavsett vad jag ringer om. Han var dessutom lite flirtig. Kan det månne vara så att han också är lite intresserad? Hmm.....

Jag måste nog ta och lägga in en stöt här. Han är verkligen någon som jag rent spontant tycker om.

Just nu sitter jag och dricker från en flaska rosévin som jag haft i kylen i över en månad nu. Det var riktigt gott också. Jag är glad att jag sparade den till mig själv och inte bjöd bort hälften som jag först tänkt. Personen jag tänkt dela den med hade inte varit värd det.

Hunden sover in hans nya soffa. För tillfället är den hans, men den tillhör egentligen någon annan. Vi ska skaffa en egen som bara är våran, eller så får jag ta och hämta min.

Just det, hade det varit ok att ta kort på andra och publicera hade jag tagit på den han som jag träffade idag så ni också hade fått dregla lite. Ni kanske får det iofs om jag raggar på lite och lägger in en stöt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela