Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ibland får jag lust att sjunga.....

Publicerad 2011-12-17 16:49:27 i Vanlig vardag,

...."vem ska jag tro på, tro på, tro på när....". För det undrar jag verkligen. Sist var det i veckan faktiskt. Tänk om man skulle ta den information man får serverad från olika håll och börja dela med sig. Fan vad intressant det skulle kunna bli då. Vill bara här poängtera att det är absolut inget jag kommer att göra och det gäller ingen specifik person eller händelse. Bara rent generellt.

Dyngspridning verkar andra ägna sig så bra åt ändå. Mer dynga verkar inte behövas. Jag samlar väl på den istället då. Lite unik kan jag få vara.

Nu ska jag åka och jobba och har inte tid för sådan här skit längre. Har viktigare saker för mig. Ni vet, det var det där med att fokusera på rätt saker....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela