Real Time Analytics

Livet På En Kant

Finally!!!

Publicerad 2011-12-09 21:48:18 i Vanlig vardag,

Idag hörde jag äntligen av mig till denna person jag nu tjatat om i två veckor. Det blev ju riktigt bra trots allt. Han kom och fixade lite åt mig och jag fick honom att titta på mitt stall. Vi skulle höras om någon dag och han kan tänka sig att hjälpa till. Det här kan ju inte bli annat än bra i slutändan.

Nu måste jag sova för jag har morgon och lunchfodring imorgon och sedan börjar jag jobba kl 1330 eller 14 och det gäller att vara utvilad.

Lovar att återkomma hur det går med den här mannen. Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela