Real Time Analytics

Livet På En Kant

Den som gräver en grop åt andra.....

Publicerad 2011-12-25 19:56:36 i Vanlig vardag,

Ja, det är farligt att gräva gropar. Personligen tycker jag nog att jag brukar försöka att låta bli, men jag gräver nog lite jag också. Grejen är den att groparna man ramlar i ändå under livets gång är tillräckliga och de kommer oavsett om man grävt eller inte. Nu medans jag skrev kom jag på att jag kanske tagit spadtag med en liten leksaksspade nu och då, men några stora gropar orkar jag inte gräva. Det gör ni så bra själva.

Det är tur att jag börjar vara rutinerad på området livet. Vad ni än är ute efter så är det en underdrift när jag säger att jag kan ta hur mycket skit som helst och kliva upp och gå vidare. Jag vill bara köra mitt race. Däremot om ni står ivägen tvekar jag inte för att gasa för att köra över, men jag kommer inte att försöka förstöra. Jag vill bara köra mitt, inte ditt. Det får du faktiskt sköta själv!

Och nej är svaret på frågan. Det här inlägget var inte riktat till någon specifik person.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela