Real Time Analytics

Livet På En Kant

Tillbaka till sitt ex?

Publicerad 2011-08-07 00:34:43 i Vanlig vardag,

Galet trött nu, men jag kom precis hem. Har skrattat otroligt mycket ikväll och det var riktigt trevligt. Fortfarande är det som gäller 100% som vill ha mig vill inte jag ha och 100% som jag vill ha vill inte ha mig. Måste fundera vidare på det här.

Det kanske är så att jag letar fel typ av person. Flera gånger tidigare har det varit så att den som jag träffat återgått till sitt ex. Det har hänt flera gånger. Inom hästvärlden brukar vi säga: "en gång är ingen gång, två gånger är en vana". Jag kan på rak arm räkna upp två gånger som det har hänt och tänker jag efter lite till har det säkert hänt fler gånger.

Suck! Måste kanske researcha lite bättre på de jag träffar. Nu var det visserligen länge sedan de här två gångerna var, men ändå två gånger. Hmm... Jaja, bäst att sova på saken tror jag. Ikväll var det ju ändå 100% som vill...... ja, just det. Ni fattar! ;o)


Kommentarer

Postat av: Cindy

Publicerad 2011-08-07 01:00:26

Fast...räknas dom egentligen? Jag menar...dom är ju tämligen desperata dom där två vi syftar på nu... Hahaha

Men - jag håller med dig i övrigt. Tack för en trevlig kväll och jag trivs alltid bra i ditt sällskap. Ps. Ken hälsar Ds ;-)

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-08-07 10:21:11

Jo, desperata är dem nog, men tro mig. Det finns det som sjunkit lägre. De kanske inte räknas, men det ingår fortfarande i de 100% som jag inte vill ha. =P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela