Real Time Analytics

Livet På En Kant

Summerar senaste tiden

Publicerad 2011-08-29 22:15:37 i Vanlig vardag,

Ok, nu ska vi summera senaste tiden tillsammans och vi ska bortse från alla stalkers och deras ex. Japp, omvänd ordning nu! =P

Summera sista tiden alltså.

*Fått en bild på eregerad penis skickad till mobilen med frågan: Är den här bilden bättre än de andra? Inte om penisen var bra då alltså utan bilden på den. Tolkning??
*Jag har arbetat med att flytta bajs från plats A till plats B. Ni vet, det mitt arbete går ut på.
*Fått fem erbjudanden om villiga män.
*Hästarna har fått motion en gång.
*Fått veta att "vi" borde varit tillsammans istället för en annan och jag. Det var tydligen dumt att "ge bort" mig till honom.


Jo, det var nog bara det som hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela