Real Time Analytics

Livet På En Kant

Sova på saken lite

Publicerad 2011-08-31 06:14:16 i Vanlig vardag,

Det känns som att jag alltid är klokast när jag vaknar. Idag kom jag på att jag kanske ändå ville veta vad han ville igår. Problemet är väl ifall han skulle kommit med någon bortförklaring. Då hade nog hjärnan tiltat totalt. Jag tycker inte om bortförklaringar. Det skulle ändå varit intressant att veta vad. Jaja, han kanske är tillbaka en dag när jag inte är sur längre, åtminstone mindre sur. Jag orkar ju varken vara sur eller tycka illa om folk särskilt länge. Från en sak till en annan. Det här är min bästa vecka och jag slutar tidigt idag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela