Real Time Analytics

Livet På En Kant

Snart ledig! :-D

Publicerad 2011-08-31 13:09:30 i Vanlig vardag,

Bara en timme kvar, sedan är jag ledig resten av dagen. Det ska bli så skönt. Först ska jag till stallet en sväng och där är en häst sjuk just nu. :-( Hoppas den blir bra snart. Efter det vet jag inte vad jag ska göra. Igår var jag trött och skulle lägga mig tidigt, men jag fastnade framför datorn. Sedan var det en person som var så trevlig att jag var tvungen att prata med den för länge -igen- . :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela