Real Time Analytics

Livet På En Kant

Sliskiga historier och en första seger

Publicerad 2011-08-26 06:14:35 i Vanlig vardag,

Människan är uppenbarligen intresserad av sådana här sliskiga historier, för min besökarstatistik har gått upp rejält. Det är tur att historierna letar upp mig, för inte har jag tid att leta upp dem. Jag är lite som en svamp för sjuka grejer. Sedan till skillnad från alla er andra så delar ju jag med mig av sjukligheterna.

Nej, nu måste jag åka och jobba. Jag ser det som en första seger att ha orkat jobba heltid en hel vecka! Hur trött jag nu än kommer att vara i helgen så har jag vunnit det här.

Kommentarer

Postat av: Eve

Publicerad 2011-08-26 07:39:51

Starkt jobbat Jenny! Ta inte ut dig för fort/hårt bara, för det kan ju slå tillbaka på dig sen. Har du btw varit på återbesök och tagit nya prover? Det borde du göra nu när du kommit igång tycker jag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela