Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ska/ska inte - hänga ut en person?

Publicerad 2011-08-11 18:53:28 i Vanlig vardag,

Jag vet inte riktigt vad som hände här, men helt plötsligt när jag tänkte lägga ner bloggen börjar det ju komma besökare.
Ja, jag får väl fundera lite vidare. Egentligen har jag inte tid för det här. Inte lust heller. Så jag vet faktiskt inte varför jag skriver.
Däremot har jag ett mycket viktigt inlägg att skriva. Det här inlägget betyder ett litet problem dock och det är att jag inte får bli en förlorare på det. Det är jävligt lätt hänt att jag kryder i avgrunden efteråt. Samtidigt vill jag inte hänga ut någon här, men nu är jag nog så illa tvungen faktiskt. Det här går bara inte längre.
Så jävla lågt liksom. Redan första gången borde jag fattat, eller det gjorde jag, men jag är uppenbarligen ett nördo. Det är ju det där med att sjunka till samma nivå också. Det vill jag inte heller.
Allt lutar åt att jag kommer att hänga ut en person här. Tyvärr, men jag känner mig illa tvungen bara. Jag vet att en tredje person kommer att ta lite illa vid sig, men nu blir det så.
Det var roligt igår för då fick jag lite feedback på mina inlägg. Så roligt när andra som jag inte vet vilka det är kommenterar också. Oftast skriver och skriver man och så är det aldrig någon som kommenterar. Jag tar gärna kritik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela