Real Time Analytics

Livet På En Kant

Provokativt skrivande

Publicerad 2011-08-07 15:36:06 i Vanlig vardag,

Jag har en liten plan med den här bloggen fortsättningsvis. Det är möjligt att innehållet kommer att ändras lite och lite mer provokativt. Jag känner att det behövs nu.

Den har blivit lite mesig, eller dras åt ett håll där nivån blir alldeles för låg. Jag vet inte rikigt hur jag ska lägga upp skrivandet i fortsättningen dock. Samtidigt vill jag inte skriva stötande inlägg. Gränsen däremellan är hårfin och jag måste hålla mig inom ramarna för vad som inte är stötande eller sårande.

Eller, så struntar jag i det och håller kvar nivån som är. Det är bara det att jag börjar tycka att bloggen är lite tråkig.

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2011-08-07 16:23:50

sv: jodå ! ja har träffat kompis osv, själv då? :D

kram

Postat av: ida

Publicerad 2011-08-07 16:30:28

sv: okej , de kanske blir finare imorgon !

va snällt :D

Postat av: - bbella || 120611 ::

Publicerad 2011-08-07 16:30:48

sv:

njaa har bara varit hemma och slappat :) du då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela