Real Time Analytics

Livet På En Kant

Personlighetstest/-klyvning

Publicerad 2011-08-05 22:41:46 i ,

Din personlighetstyp:

Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.

Här kommer också en länk till mitt resultat: http://se.41q.com/typ.41q?p=14685343

Vad tror ni? Är det jag eller?
Det jag tycker stämmer mest in på mig är "men blir uttråkade av detaljer". Entusiastisk inför nya idéer är jag ju också, men jag skulle nog mer kalla det för manisk. Många talanger anser jag mig också ha =P

P.S Det här är också ett knulla-inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela