Real Time Analytics

Livet På En Kant

Paranoid, eller jävligt smart??

Publicerad 2011-08-29 18:45:26 i Vanlig vardag,

Jag har levt så länge med att vara förföljd nu på bloggen och har inte hunnit vänja mig vid det nya. Det är verkligen så att jag inte är förföljd längre heller för jag har tagit bort lösenordet. Jag tycker verkligen om det här nya och håller på att vänja mig nu. Nu ska jag andas i några dagar. Fundera över vad jag ska skriva om i fortsättningen. Det känns fortfarande som att jag är lite på min vakt, för det är några, speciellt två, besökare som jag är lite oroliga skulle kunna vara dem. Jag vet att jag är paranoid, men uppenbarligen var det inte utan underlag heller. Paranoid, eller jävligt smart?? Det är ju frågan. Skulle ni ha lyckats lista ut det? Det är ju inte direkt så att jag visste mycket om personen annat än vad hon hette i förnamn- först dådå, resten fick jag ju klura ut själv. Som jag skrivit tidigare. Jag borde heta Sherlock Holmes. Detektiv kanske skulle vara något för mig. Först ska jag försöka komma in på min utbildning. Just nu känns det väldigt avlägset. Kroppen orkar knappt med arbete och att lägga på tre intensivkurser på det känns som att, ja, jag vet inte vad faktiskt. Just nu ska jag bara njuta över att vara fri från förföljelse. Lite jobbigt är det att jag ändå har några frågor i stil med. Varför slutade hon slutligen läsa? Jag skulle verkligen vilja veta det. Huxflux var ju människan bara borta. Jag några frågor till också. Både till honom och henne, men de lär jag aldrig få svar på. Om jag nu mot all förmodan skulle träffa honom skulle jag nog be honom brinna i helvetet faktiskt och då lär det vara svårt att få svar på några frågor. Känns inte som att det är läge att börja ställa en massa frågor efter att jag sagt det. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela