Real Time Analytics

Livet På En Kant

....på det här med knulla-inlägget och vill ha lite råd här nu

Publicerad 2011-08-04 22:46:03 i Vanlig vardag,

Alldeles precis innan skrev jag ett inlägg inom kategorin knulla. Hmm....det kanske man skulle ta och döpa en kategori till nu när jag tänker efter. Det känns lite omoget, men beroende på vad man skriver skulle det faktiskt kunna bli något roligt av det också. Fast då gäller det att man håller ribban högt.

Nej, nu var det ju så att jag nämnde tre personer i det förra inlägget. Snygg-Lasse, Erik och Patrik. Det är riktiga personer, men sannolikheten att de någonsin skulle hitta denna sjuka lilla blogg ligger inte ens på promille-skalan. Ni kan inte heller i eran vildaste fantasi gissa er till vilka det är. I min värld innebär det att det är OK att skriva om dessa personer. Ni måste först läsa förra inlägget för att kunna besvara min fråga. Är det av intresse att veta mer om dessa personer, självklart skrivet på ett roligt och underhållande sätt, eller räcker det inlägget som det är? Ska jag skriva mer personligt?

För mig finns det egentligen inga hinder. Jag har legat på förnedringens botten och skrapat. Det går inte att sjunka längre än jag var. Det innebär att jag personligen nästan kan skriva vad som helst, men det kanske ni har märkt. Jag vill samtidigt inte skriva om någon som kan ta illa upp av det jag skriver heller. Om jag skriver inlägg där andra är relaterade brukar jag försöka skriva det ur mitt perspektiv. Jag hoppas ni förstår vad jag är ute efter. Den egentliga frågan var nog från början. Vill ni ha mer detaljerade inlägg?

Jag har själv svårt att bedöma då jag inte har några spärrar och bara kör, ibland tar jag ju fram ångvälten också, även om jag styr den lite bättre nu när jag blivit äldre. Dock inte felfritt ännu därav några små snedsteg på livsplanet ibland.

Kommentarer

Postat av: Niles

Publicerad 2011-08-04 23:34:01

Sv: Do it! Alltid bra att sova på saker :) Jag tror så här: Det är många vilsna själar som vill läsa vad man åt, vad man hade på sig ock liknande, men det måste finnas en motpart, det är där du kommer in... en djupare blogg på något sätt, någon som inte säger "titta vad jag hade på mig" (haha det är jag det) eller "titta nu är jag på tåget" (jag med)... jag har valt att hålla mig till vardagliga saker som alla gör, folk kan relatera ganska lätt och behöver inte sätta sig in i något... tror att generationen blir mer och mer lat och inte orkar sätta sig in i saker, man lever andras liv, "titta niles hade på sig en sån där tröja, jag köper en likadan så slipper jag fundera på vad jag ska köpa"... jag kanske har helt fel... men kanske inte?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela