Real Time Analytics

Livet På En Kant

Minns ni min tå?

Publicerad 2011-08-25 22:42:33 i Vanlig vardag,

Fick en förklaring till varför det inte röstats i omröstningen. Tydligen gick det inte med iPhone. Det var första gången jag la in en omröstning så jag får väl se över det hela.

Jag kan iaf bara meddela att jag fått skavsår på ALLA tår utom stortån. Antagligen har jag fått någon form av elefantskinn där sedan i vintras då jag hade skavsår i typ en och en halv månad på den. Jag kan meddela att skavsår på alla tår gör j-vligt ont! Jobbigt när mitt arbete består i att gå ca 2 mil per dag. Suck och stön. Känns som att även det här kan bli en följetong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela