Real Time Analytics

Livet På En Kant

Min onda fot =(

Publicerad 2011-08-14 22:09:59 i Vanlig vardag,

Idag skulle jag gå till stallet på eftermiddagen och det gick inte så bra som jag tänkt mig. Har fortfarande galet ont i foten. Det börjar bli sjukt jobbigt faktiskt. Idag var det extra jobbigt eftersom det inte går några bussar och jag blev tvungen att gå. Vilket ju inte gick såklart. Jaja, inget att klaga över. Bara att bita ihop. Imorgon är det arbete och då måste foten funka så är det bara.

Idag bestämde jag mig nästintill för att så fort Norton har flyttat flyttar jag även Ante. Det är ingen idé att hålla på så här. Antes box är ändå ledig och allt jag behöver göra är att tacka ja. Får jag också lägenheten som jag hoppas på blir det här riktigt bra. Perfekt faktiskt! Grymt bra hyra och läge är det också på den. Hoppas den är ledig fortfarande bara. Jag får reda på det imorgon.

Kommentarer

Postat av: Alexandra/Tanja

Publicerad 2011-08-14 22:21:53

go for it säger jag!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela