Real Time Analytics

Livet På En Kant

Min andra blogg och otrohet

Publicerad 2011-08-11 06:05:27 i Vanlig vardag,

Jag har ju berättat om min andra blogg. Det är faktiskt ganska skönt att ha en blogg där man kan skriva ordentligt, mer detaljerat och sakligt. Nu är det bara klubben för inbördes beundran som har fått den adressen och än så länge består den bara i AE, CF, EA och ja, två till tror jag att det är. Alla de tycker att den är mycket bättre än den här, men jag kan inte offentliggöra den. Inte än iaf. Nu skriver jag dessutom, vad jag personligen anser, är, jävligt elaka inlägg. Ni behöver inte vara oroliga. Jag skriver inte om någon och inte heller elaka peresonangrepp eller liknande, of course.

De inläggen är dessutom sarkastiska, har en poäng och är galet roliga att läsa. Igår skrev jag inget där. Jag var lite trött.

I helgen händer det väldigt roliga saker iaf och jag imorgon ska jag på date. Först ska jag till stallet efter jobbet, men jag får väl skynda mig lite helt enkelt. På lördag ska jag också träffa någon. Nu kanske det inte är date i datens bemärkelse utan ja, äh, jag vet inte. Jag kan ändå bara ha en åt gången. Jag känner mig fan otrogen annars. Det upptäckte jag för typ en månad sedan. Dessutom har jag bytt, ja, då kommer ju aldrig någon annan tillbaka. Man kan inte byta och sedan gå tillbaka, nej, det är fan äckligt. Det är konstigt för jag har dessutom märkt att jag inte är svartsjuk vilket jag alltid trott, men det är väl för att jag är så naiv att jag inte tror att någon annan skulle vara otrogen mot mig. Jag vet inte. Skönt är det ändå att vara själv.

Nej, nu ska jag ta och åka till jobbet. Inte har jag bokat tiden för i eftermiddag heller. Ni vet den jag skulle boka för några dagar sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela