Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jaha, ska jag vara helt utan häst nu då

Publicerad 2011-08-02 19:25:55 i Vanlig vardag,

Funderar seriöst på om jag ska ha en enda häst kvar. Jag orkar inte med en vinter till med fruset vatten och allt vad det innebär. Jag tycker inte om att rida i kalla ridhus.

Hittar jag ingen lösning som passar blir det nog faktiskt så att jag kommer vara helt utan häst. Det är inte roligt längre och jag har inte möjlighet att hålla på på den nivån jag vill. Som det ser ut just nu är det så det ser ut.

Först ska jag ju bli av med Norton och sedan är det väl bara att fortsätta med nästa. Jag får väl helt enkelt hitta på något annat att göra med min tid och mina pengar.

Jag får väl ta och ställa mig frågan en par gånger till, men det lutar åt det här hållet just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela