Real Time Analytics

Livet På En Kant

I en soffa

Publicerad 2011-08-20 17:24:03 i Vanlig vardag,

Det är ingen som kommenterar längre. Förra veckan hade jag ju flera som kommenterade inläggen.

Jag har precis klivit upp efter att ha sovit och det var galet skönt. Sjukt ont i kroppen har jag också numer, men jag inbillar mig att det är sen jag var sjuk. Om det är så det är kommer jag att bli bättre igen.

Igår var det riktigt trevligt. Idag är jag ju trött och orkar nog inte vara ute lika länge. Det blir nog bara en kortsväng idag, om jag ens åker iväg något. En ny arbetsvecka väntar ju och det känns att jag börjar bli gammal. =P

Egentligen kanske man skulle ha suttit i någons soffa bara. Det kanske hade varit mer lagom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela