Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hundus promenadus

Publicerad 2011-08-07 13:45:58 i Vovven,

Nu blir det en tur med hunden ute först. Jag har fortfarande lite ont i foten, men det har blivit bättre. Igår tog jag det medvetet lugnt på grund av den. Efter hundpromenaden blir lite städningen och sedan en tur till stallet och hästarna.

Det var nog tur att det inte blev någon provridning idag. Vädret är verkligen inte roligt. Just nu öser det väl inte ner, men innan det var det värsta störtskuren som kom. Jag ska inte klaga. Det har varit kruttorrt i backen senaste tiden och det behövs verkligen lite regn nu. Dessutom är det nästan skönare att gå i regn än stekande sol med hunen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela