Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hemligheten är.....

Publicerad 2011-08-07 16:55:51 i Vanlig vardag,

Nu ska jag åka till stallet. Hästarna går utan täcke. Det är bättre att det är lite blöta än att de har täcken kvar till imorgon och står i värsta solhettan om den skulle skina imorgon.

Blöta hästar och en hund som kommer att vara blöt. Inte hela världen. Måste hitta på något med hunden också. Vill inte gå så långt på min fot som blivit mycket bättre idag efter att den fick lite vila igår.

Det minsta han kommer att få är lite lek i stallet. Synd bara att det är så ensamt där annars hade vi kunnat vara där lite längre. Det är faktsikt en som jag saknar mest att prata med där, men nu är det så och det är väl bara att acceptera läget. Jag tänker inte sjunka längre än jag gjort.

Hemligheten ligger i att aldrig ge mer än man är beredd att förlora.

Kommentarer

Postat av: - bbella || 120611 ::

Publicerad 2011-08-07 17:04:42

sv:

ahh oke j:P

Postat av: linnea

Publicerad 2011-08-07 19:31:36

fin blogg , allt bra? :)

Postat av: Emma

Publicerad 2011-08-07 20:18:47

Sv: Ja, den är så attans fin! :)

Jag har haft en jättebra dag. Själv då? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela