Real Time Analytics

Livet På En Kant

Fortsätta blogga?

Publicerad 2011-08-24 16:04:37 i Vanlig vardag,

Jag funderade för ett tag sedan på om jag inte skulle lägga ner bloggen, men jag har kommit fram till att jag inte kan det. Jag tycker om att skriva och just skrivandet är en av de saker jag faktiskt längtar till. Många har sagt att jag borde skriva en bok eller krönikor och det kanske är sant. Bloggen kommer att finnas kvar om mather what. Jag kan inte sluta skriva, även om jag bara hade en enda läsare och det var någons ex, skulle jag fortsätta. Jag skriver ändå för min egen skull och jag vet att det jag skriver är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela