Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det här med Norton..... Hmm....

Publicerad 2011-08-07 10:23:02 i Norton,

Det går inte så bra för mig det här med Norton faktiskt. Idag skulle det komma en som skulle provrida och titta på honom. Hon ringde och bokade om tiden. Fast nu tror jag på henne, alltså i bemärkelsen att det känns bra. Jag tror att det här är något som kan passa. Dessutom ringde hon och i princip bad om ursäkt och gav genast nya förslag på tider. Hon skulle liksom jobba till kl 21 idag och det inser ju vilken kotte som helst att det inte passar då. Antagligen kommer hon någon dag måndag till onsdag i veckan istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela