Real Time Analytics

Livet På En Kant

Dessa statistikmätare och duscha naken

Publicerad 2011-08-27 11:40:55 i Vanlig vardag,

Jag stör mig som fan just nu på att det står att jag haft två besökare mer här på blogg.ses statistik än det gör på de andra två ställena. Ibland överlappar någon besökare tolvslaget på natten, men så var det inte nu. Det var ju ett tag sedan jag insåg att de här statistikmätarna ibland missar besökare och med två trodde jag att jag hade helgarderat mig. Uppenbarligen inte. Sjukt störd på detta kan jag säga.

Nåväl, nu ska jag duscha. Jag är väldigt förväntansfull inför hur svart det vattnet kommer att vara. Håret brukar det bli en svart rand efter. Nu har jag visserligen haft keps på mig när jag jobbat så det borde inte vara fullt så skitigt. Och svaret på eran fråga nu: Nej, jag tänker inte ta kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela