Real Time Analytics

Livet På En Kant

Den här älskar jag

Publicerad 2011-08-07 11:40:53 i Vanlig vardag,

Som ni kanske märkt tycker jag glass är väldigt gott. Min absoluta favorit är Gelatellis Strawberry Crisp. Det är som en Magnum vit med jordgubbsglass inuti. Det är bara det att den här är en miljon gånger godare.

Jag har bara hittat dem på Lidl, men de är värda en tripp dit enkom för att köpa glassen. På en skala 1-10 skulle den få betyget 12.
Det enda negativa man kan säga om glassen är att den är kraftigt beroendeframkallande. Det är mycket jordgubbssmak och det kanske är mycket E-nummer i den. God är den hursomhelt och oavsett vad den innehåller är den värd att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela