Real Time Analytics

Livet På En Kant

Blivit lite klokare...

Publicerad 2011-08-01 18:44:13 i Vanlig vardag,

Idag har jag ägnat mycket tid åt de här förbannades kurserna jag tänkte läsa. Utan att bli det minsta klokare. Eller jo, lite klokare blev jag. Imorgon ska jag ringa till en av studievägledarna. Det blir nog bra. Min känsla säger mig att jag kommer att slita som ett djur för att klara att skriva prövningarna på de här kurserna -  för att allt sedan ska gå åt h-l-ete - och jag helt enkelt inte kommer in på utbildningen jag vill in på.

Jaja, shit happens all the time. Bara att kasta sig in i något annat istället då. Om jag läst kurserna får jag åtminstone äran att bära med mig kunskapen i framtiden. Det är ju alltid något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela