Real Time Analytics

Livet På En Kant

Blir störd...

Publicerad 2011-08-27 22:21:14 i Vanlig vardag,

...vissa dagar på att ni verkar ha annat för er än att läsa min blogg. Alltså har ni ett liv? Jag förstår inte. Jag som trodde att läsa min blogg var nummer ett för de flesta i deras liv och dagens viktigaste sak. Idag var det sol och besökarantalet minskar drastiskt då. Nu vet inte jag var det var för väder på andra håll i Sverige.

Nej, det är bara att konstatera att vi kan hoppas att vi börjar få något i stil med orkanen Irene hit. Det borde ju kunna locka en del läsare. Sol är ju inte bra för min blogg. Nu ska jag väl inte klaga. Tack vare denna lilla såpa har ju antalet besökare ökat kraftigt den senaste tiden.

Fast det här med läsarna får mig lite att fundera över jordens mittpunkt. Jag har alltid varit övertygad om att det är jag. Måste jag tänka om nu? Är det solen jorden går runt? I sådana fall undrar jag hur det går till när jag egentligen är solen, men jorden inte kretsar runt mig. Imorgon kanske jag har svaret. En ny vecka framför mig kräver lite vila och det var det den här helgen var till för.

Ska bli väldigt roligt att se vad en person har att säga sedan har jag kommit på. Spänningen fortsätter och jag lovar att dela med mig av fortsättningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela