Real Time Analytics

Livet På En Kant

Arbeit!

Publicerad 2011-08-07 22:19:39 i Vanlig vardag,

Nu ska jag lägga mig alldeles strax.

Den här veckan är första veckan som jag inte är sjukskriven och jag bara hoppas att det kommer att gå bra att arbeta. Visserligen känner jag mig mycket bättre. Nu känner jag mig inte sjuk längre. Några dagar har det verkligen varit så att kroppen har känts sjuk och inte bara trött.

Nu tycker jag att det har vänt lite och kroppen känns frisk, men lite trött emellanåt. Bara jag blir bättre och till slut i normalkondition är jag nöjd.

Kommentarer

Postat av: Barbie

Publicerad 2011-08-07 22:34:46

Jag tycker att du verkar vara gnällig. Kan du inte bara ta och skaffa en riktig man istället? Då slipper du jobba och kan leva på honom.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela