Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ännu en arbetsdag...

Publicerad 2011-08-09 17:04:42 i Vanlig vardag,

Nu är ännu en arbetsdag till ända. Det har gått förvånansvärt bra. Jag är inte så trött som jag trodde att jag skulle vara, men det känns att jag varit dålig. Nu har jag ju valt att lägga allt på att komma tillbaka till jobbet och satt mina hästar åt sidan under tiden. Lite tråkigt att inte hinna med och orka med sina egna. Det är ju inte direkt så att det är gratis, men ibland blir det väl så helt enkelt. Nu ska jag fixa färdigt och se till att jag kommer hem lite tidigare. Igår orkade jag inte göra middag så det blev macklunch idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela