Real Time Analytics

Livet På En Kant

Annonsera på knullkontakt.se isället?

Publicerad 2011-08-10 22:25:18 i Vanlig vardag,

Synd att det kostar pengar att annonsera här på blogg.se. Jag tänkte göra en liten provannons nämligen, men jag har inte lust att betala för något jag bara ska provannonsera.

De flesta av er vet ju sedan tidigare att jag är en människa som tycker om att föra statistik och analysera, därav provannonsen. Nu har jag hört att man ska få väldigt bra betalt för använda trosor och ja, istället för att tvätta dem kan man väl lika gärna sälja de använda och köpa nya för de pengarna. Både ni och jag kan ju se fördelarna i det här. 1. Slippa tvätta 2. Tjäna pengar på det 3. Nya fräscha kläder hela tiden.

Nu känns det sådär att sälja dem offentligt. Jag vill ju inte att någon ska sitta och runka med mina använda trosor tittandes på min blogg. Det känns disgusting! Nej, det är inte hållbart, men det är lugnt. Jag fick tips om var man kan sälja dem anonymt. Tydligen finns det en sida som heter Knullkontakt.se. Här måste jag ju ändå få inflika. Varför heter det inte Knullkontakt.nu? Det känns som ett mycket mer passande namn. Jaja, vi pratade ju trosor. Inget annat. Vad tror ni?

Kommentarer

Postat av: Skipper

Publicerad 2011-08-10 22:36:50

Annars finns det ett företag i Märsta som heter "Ring och Kom".. undrar vad dom har för slags inriktning?

Postat av: Jempa

Publicerad 2011-08-10 22:43:43

Ja, det kan man ju fundera över. Fast jag vill gärna veta varifrån det ringts så jag kan undvika att ta på de telefonerna. =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela