Real Time Analytics

Livet På En Kant

Allt är utbytbart, även jag

Publicerad 2011-08-10 20:00:22 i Vanlig vardag,

Jaha, ja, hon som skulle komma och prova Norton dök ju inte upp. Fick ett meddelande på dagen där hon ville boka om. Seriöst! Jag orkar inte hålla på på den nivån. Är det inte viktigare än så får det vara.

Någonstans måste jag börja säga ifrån. No more nice Jenny! Från och med nu är det nytt som gäller. Jag har ingen lust att vara "snäll" längre. Det har passerat gränsen för när det går ut över mig själv. Det finns andra.

Så enkelt är det. Allt är utbytbart. Vänner, män, hästar, saker. Allt! Jag är också utbytbar och passar inte den nya Jenny så fine. Byt ut mig då! I don´t give a shit. Är jag inte mer värd för er än att jag kommer i första hand för mig själv då behöver vi väl inte fundera mer, eller?

Kommentarer

Postat av: Skipper

Publicerad 2011-08-10 21:25:38

You go girl!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela