Real Time Analytics

Livet På En Kant

Vita vargen i Sollentuna är Vson´s bror

Publicerad 2011-04-14 21:07:09 i Vovven,

Ja, alltså tydligen den vita vargen i Sollentuna Vson halvbror. Jag är ju inte förvånad, ja inte över att det var den hunden för den har jag inte ens träffat, utan helt enkelt att han blev kallad vit varg. Det har Vson också blivit kallad på bussen några gånger. Det var till och med så att en granne här i huset skämtade om att Vson var vita vargen en dag.

Jag hittade ingen bra bild som efterliknade honom när han ser lite varglik ut. Ni får hålla tillgodo med den här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela