Real Time Analytics

Livet På En Kant

Tröttelitrötttrött

Publicerad 2011-04-26 21:49:39 i Vanlig vardag,

Just nu är det reklampaus i House och när det är slut ska jag gå ut med hunden och sedan blir det direkt till sängen. Det här jobbet är helt sjukt jobbigt. Men just det, igår skrev jag om att jag skulle göra det lite mer jag-likt och det gick faktiskt bra. Nöjd med mig själv!

Att sängen blir tidig idag är också bra för jag måste fixa morgondagens lunch på morgonen. Jag var så trött att jag bara tog macka nu på kvällen. Det är inte så bra, jag vet, men jag orkade som inte ställa mig och laga mat kl halv nio.

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2011-04-26 23:40:37

Halv nio stod jag och stekte kyckling a la Fanny =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela