Real Time Analytics

Livet På En Kant

Suck!

Publicerad 2011-04-28 22:57:58 i Ante,

Jag trodde jag skulle ha något roligt att berätta nu, men så blev det inte. Muppen som skulle dyka upp var kraftigt försenad och ingen orkade vänta. Det skulle nämligen komma en veterinär och kolla på Antes ben och förhoppningsvis friskförklara honom helt. Nog för att benet ser bra ut, men jag skulle vilja ha den där lilla extra kollen bara för att vara helt 100% och lite till.

Nu blev det inte så, tyvärr, utan jag är mest bitter och irriterad. Jävla skit också! Nötarsel till veterinär som inte kan ta och dyka upp. Han var liksom när vi åkte tre timmar försenad. =(
Nåväl, bara att ta nya tag imorgon.

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2011-04-29 05:26:27

Nej vad tråkigt!

Postat av: Åkes sambo :)

Publicerad 2011-04-29 06:32:41

Men vad fan!! Distriktarn har bättre tidshållning och DET säger ju en del.....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela