Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ledig, ledig

Publicerad 2011-04-12 16:19:09 i Tankar om att ha Livet På En Kant,

Imorgon är jag ledig och det ska bli så skönt. Jag har lite annat att jobba med hemma. Jag har ändå fått jobb så det räcker den här månaden och jag börjar känna mig lite sliten. Idag funderade jag lite över det här med att vara ledig och jag ska passa på att planera in min tid nu. Lördag vet jag att jag kommer att behöva speeda lite då jag har lite andra saker att ordna med och inplanerade saker, men det löser sig ändå.

Jag ska använda tiden till att tvätta och fixa iordning det sista efter flytten. Ni tycker säkert att jag är mongo, men det är faktiskt svårt att hinna med både hästar, jobb och allting annat. Dygnet borde verkligen ha fler timmar.

Nu ska jag alldeles strax åka till stallet. Idag blir det ridning på minst Norton. Lyckades precis få skjuts så jag måste sprina. Jag får skriva mer sen. Puss på er alla läsare. =)

P.S Det är inget House ikväll heller. Snyft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela