Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag ska vara snäll

Publicerad 2011-04-05 16:47:26 i Vanlig vardag,

Personligen känns det inte som att "bara"mitt är särskilt intressant, men eftersom jag inte får göra "House"-inlägg gör jag väl ett snällt inlägg nu.

Idag har jag jobbat och det var skönt. Jag fick köra lyxrundan och det gick fort och snabbt. Skönt att komma hem lite tidigare en dag. Ja, igår var jag också klar på jobbet tidigt, men då superstressade jag som ett svin och det var bara för att passa hovslagaren.

Nu ska jag iväg till stallet. På schemat idag står ridning av båda hästarna för imorgon är det inte säkert att jag hinner och på torsdag är det medryttardag. Norton ska få en skogstur och Ante vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på med ännu. Gissar på att det blir en kort ridtur på ridbanan och att jag fortsätter arbeta med att han ska gå fram för skänkeln.

Nu ska jag åka så jag kommer hem någon gång. Även om det inte blir Housekväll är det skönt att vara hemma i hyfsad tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela