Real Time Analytics

Livet På En Kant

Arbete och sedan ledig helg

Publicerad 2011-04-29 06:19:17 i Vanlig vardag,

Det ska bli jätteskönt att vara ledig efter idag en helg ledigt att bara softa på. Jag kanske hittar på något också, men min gissning är att det blir stallet, speciellt om det är sol. Nu har jag så roliga människor där att umgås med.

Eftersom veterinären inte kom ut igår har jag lite kris på vaccinationerna på hästarna som går ut på måndag. Det är andra vaccinationen eftersom jag missade den i januari med en vecka. Det är så typiskt mig. Jag tror att jag ska ringa och kolla med min vanliga veterinär om inte hon har tid att komma ut. Hon jobbar egentligen på Strömsholm just nu, men hon sa innan hon åkte dit att jag kunde ringa om det var något och då kommer hon ut på helgen till mig. Hon är toppen. Det är så himla bra att ha hittat en veterinär som passar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela