Real Time Analytics

Livet På En Kant

Äntligen helg?

Publicerad 2011-04-08 16:48:52 i Tankar om att ha Livet På En Kant,

Helg vet jag inte om det blir. Jag jobbar både lördag och söndag. Imorgon ska jag till min morbror som fyller år efter att jag jobbat. Helg är det väl ändå antar jag.

Nu ska jag åka iväg till stallet och ta hand om hästarna. Båda vilade igår och Norton som jag trodde skulle bli riden igår har vilat två dagar i rad nu. Jag vet inte om jag rider båda eller om jag hittar på något annat. Jag ska också höra med några i stallet om vi ska hoppa tillsammans någon dag. Det är så tråkigt att alltid göra sådana saker själv. Dessutom kanske det är lättare att hålla motivationen uppe om man drar med sig någon mer.

Jag hade tänkt lägga ut en bild på Ante tidigare idag när jag skrev inlägget om tävlingarna, men jag glömde bort det i min morgonstress. Visserligen är det värsta minihindret vi hoppar, men han är ju min stjärna.



Som vanligt är det Fanny som har fotat! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela