Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag prövar väl att ha en egen "riktig" blogg

Publicerad 2010-12-29 21:03:17 i Vanlig vardag,

Jag har egentligen redan en blogg som jag skriver på, men där är jag anonym. Nu tänkte jag att jag kan pröva en riktig blogg och skriva om mig själv. I den andra bloggen har jag ganska mycket läsare och tydligen tycker de om vad jag skriver. Jag hoppas att det kan bli likadant här.

Jag kan börja skriva lite kort om mig själv.

Jag är 29 år idag och mitt liv går i stort sett ut på att jobba och ta hand om mina hästar och har gjort det de senaste tre åren. För någon dag sedan tog jag ett beslut och har bestämt mig för att genomföra det. Det kommer att förändra en del och tyvärr kan jag inte ännu berätta för er, mina vänner, vad det kommer att gå ut på, men stora förändringar kommer det att bli. Det enda jag kan lova här och nu är att ni kommer att kunna följa mig på vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela