Real Time Analytics

Livet På En Kant

Åh nej!!!

Publicerad 2010-12-31 21:03:50 i Vanlig vardag,

Per Oscarsson var verkligen en av mina favoriter och det får bara inte vara sant att han befann sig i huset. Det känns verkligen oroväckande. =(

Läste om det både på expressen.se och dn.se idag. Hoppas, hoppas att han inte var hemma.

Personligen tycker jag att han har gjort så mycket för svensk tv. Jag älskar att höra hans röst också. Så underbar! Jag hoppas och hoppas innerligt att det är något annat som gör att han och hans fru inte går att få tag på, men jag tror faktiskt inte det. Känner mig uppriktigt ledsen. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela