Real Time Analytics

Livet På En Kant

Tillbaka till verkligheten

Publicerad 2015-02-02 13:08:33 i Vanlig vardag,

Nu är jag tillbaka i verkligheten igen.  Jag har skingrat mina tankar lite och fått ny energi. Den hör veckan kommer att vara lite lugnare och jag har en del saker att ta tag i som kommer att bli till det bättre. Nu jäklar ska det bli nya tag. Jobbar man så mycket som jag gjort är det verkligen viktigt att ta semester. Även bara för några dagar. 
Det jag lärde mig mest under dessa tre dagar är att det viktigaste ändå är vänner och vänskap. Tänk så mycket glädje och energi man kan få av nya fantastiska vänskaper. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela